خدمات پس از فروش شمسین

در واقع، گارانتی به معنای بازگشت وجه نمی‌باشد؛ بلکه تعمیر یا تعویض قطعات بدون دریافت هزینه انجام می‌پذیرد. با این حال، توجه داشته باشید که در چارچوب گارانتی، اصل مبلغ پرداخت‌شده به مشتری بازگردانده نمی‌شود.

با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش و در راستای سیاست حفظ رضایتمندی حداکثری مشتریان گرامی، شرکت بازرگانی نورا شمس خدمات زیر را ارائه می‌نماید:

ساعت‌های خریداری‌شده به مدت یک سال از تاریخ فاکتور خرید دارای ضمانت عملکرد موتور و باتری می‌باشند.

شکستگی و آسیب‌های ناشی از ضربه تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرند.

هرگونه تعمیراتی که خارج از مجموعه شمسین انجام شود، باعث خروج محصول از شمول گارانتی خواهد شد.

ادکلن‌ها دارای ضمانت اصالت کالا هستند؛ اما پس از باز شدن بسته‌بندی، امکان تعویض یا مرجوع آن‌ها وجود ندارد.